EllenKarin

Alla inlägg under maj 2011

Av Ellen Hörnell - 31 maj 2011 22:36

Äntligen är jag klar med min svenska uppgift!!! Jag är superglad!

Nu måste jag sova.

Kram!

Av Ellen Hörnell - 29 maj 2011 19:49

Då var det en ny header igen :)

Tyckte att jag ville ha en lite roligare.


Jag måste skriva på min berättelse nu 

Kram!  

Av Ellen Hörnell - 29 maj 2011 18:00

Har börjat packa ner mina böcker från bokhyllan. Ja, vi flyttar ju snart om typ mindre än en månad och jag kände att det kan vara dags att börja packa lite. Så ny står min bokhyllla nästan tom. Lite tråkigt nästan...

Jag fattar inte en sak. Varför är det så kallt? Jag menar om bara några dagar är det juni redan och då är det väl sommar? Det tycker jag i varje fall. :) Men jag får väl inte förvänta mig att det blir bra väder på skolavslutningen i år heller. Vart enda år i högstadiet har det ösregnat när vi kommer ut från skolan. Inte så mysigt, men det är ju Sverige.

Ska nog ta och plugga lite musik till provet i morgon!

Kram!

Av Ellen Hörnell - 27 maj 2011 14:12

Ska strax åka ner till göteborg. Min kusin tar studenten :)

Jag har precis lysnat igenom låtarna till musikprovet och jag tycker att jag kan dom ganska bra faktiskt.

Nu måste jag byta om!

Kram!

Av Ellen Hörnell - 26 maj 2011 18:58

Sitter och skriver på min historia. Ja, inte precis nu för jag tog prercis en paus men ska snart fortsätta för den måste bli klar snart! Känner mig lite stressad över det. Den ska vara klar på onsdag... 

Men det fixar sig!

Varit i skolan idag och skrev väldigt mycket! Hela svenskan och So:n ägnades åt skrivandet och sedan på engelskan skriver vi på en reseraport som också måste bli klar.

Nu ska jag skriva vidare :)

Kram! 


Av Ellen Hörnell - 25 maj 2011 22:02

Nu känns det som om det var ett bra tag sedan jag skrev... Men hitills har det varit ganska mycket.

I går var jag och min klass på kinnekulle och vandrade. Det var mysigt tyckte jag men vädret var lite opålitligt. Ena stunden varmt, andra kallt, sedan regn och sedan sol och blåsigt! ^^ Vi hade med oss mat som vi lagade på stormkök.

Jag har just kommit hem från musikskolan faktiskt. Jag och några till spelade på elevafton. Det gick bra men det var väldigt långt för det var inte bara vi som spelade. Och vi var sist...

Jag är riktigt trött nu faktiskt och ska nog snart gå och lägga mig :)

God natt! 

Kram!

  

Av Ellen Hörnell - 22 maj 2011 18:52

Den här helgen har det inte blivit så mycket skrivit kan man ju säga. Jag har varit i stan hela helgen och där blir det inte så mycket datorsittande. inte denhär gången i varje fall.

Det regnar ute just nu. Man har nästan gått och väntat på det för det han liksom hängt i luften. 

När var det? Det var nog i torsdags som jag var ute i spåret en runda. Jag hade med mig kameran och knäppte några bilder. Den längst ner är inte från spåret utan från en promenad igår :)

        

Jag och Julia spelade in lite film i dag :) Vi gjorde ett eget nyhetsprogram. När vi hade klippt ihop det här hemma blev det hela 20 min långt! Men rätt kul blev det:) 

Kram!

Av Ellen Hörnell - 19 maj 2011 14:59

Nepp, nu tar jag snart och går ut och fotar. Jag har ju inte lag t ut några bilder på flera dagar!

Varit i skolan idag som vanligt. Och det var väl inget speciellt som hände sådär. Så det är väl inte så intresant att skriva om.

Jag måste plugga mer på Biologin idag. Vi har prov i morgon i genitik... Men det är ganska intresant tycker jag, bara lite jobbigt att lära in.

Ska strax gå ut en sväng :)

Kram!


Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Gångna år

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards