EllenKarin

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2011

Söndag :)

Av Ellen Hörnell - 2 oktober 2011 14:03

Hejsan!

Har precis kommit hem från kyrkan. För ovanlighetens skull var jag i stenhammar först. Det var scoutinvigning för scouterna jag är ledare för. Det var roligt :) Åkte sedan till vår kyrka och hjälpte till med kyrkkaffet.


Jag och mamma ska alldeles strax åka upp till Råda och kolla på när lillebror spelar fotboll. Blir spännande ;D


Igår åkte vi go-kart med familjen. Det var skitkul men jag kan tycka att det är lite läskigt också. Haha :D Vi körde ett tag och sedan i finalen kom jag femma av åtta stycken! Tyckte jag var bra gjort i varje fall :D

Jag fotade lite igår men hinner inte lägga ut dom nu, kanske senare i kväll!

Kram!

 

  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Hörnell - 24 oktober 2011 22:04

Mamma har hittat sin gamla systemkamera som jag kan minnas att hon hade när vi var små! Den är en sådan som man har en filmrulle i :D Jag hade till och med en kamera med film i när jag var liten. Snacka om att jag var stolt över den. Så denna gamla k...

Av Ellen Hörnell - 22 oktober 2011 17:05

Idag är det bara att vara hemma, plugga lite och bara ta det lugnt. Har inte riktigt blivit helt frisk än så får vila mycket idag och hoppas på att jag blir friskare :)  Var ute med en kompis igår och fotade nere vid vänerkanten. Det var såå fint o...

Av Ellen Hörnell - 17 oktober 2011 22:01


En bild jag ritat :)     Kram och god natt!

Av Ellen Hörnell - 17 oktober 2011 18:00


Nu har jag gjort mina engelskaglosor och skrivit klart "berättelsen". Ska bara läsa igenom den så att den är riktigt klar och sedan ska jag nog räkna lite matte. Idag har jag mått mycket bättre med förkylningen. Är för visso fortfarande väldigt snu...

Av Ellen Hörnell - 15 oktober 2011 12:49


Fortfarande sjuk. Det är nästan värre idag. Jag har feber och hostar...   Har precis käkat lite så jag hoppas att det kan hjälpa så att jag blir frisk någon gång.     ...

Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Gångna år

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Skapa flashcards