EllenKarin

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Ellen Hörnell - 14 oktober 2011 22:50

Jag och Julia sitter i soffan och har precis tittat på Idol. Vi kom på att vi har kanal 11 så nu tittar vi på eftersnacket också :) 

Det var alltså Denise som åkte ut... Synd att ännu en tjej får åka. Det skulle vara kul om en tjej vann i år :)


Kram! 



Av Ellen Hörnell - 14 oktober 2011 15:00

Nu är det fixat :) En ny header med nya fäger! Vad tycks? Jag blev riktigt nöjd måste jag säga, den är lite mer höstig än den andra och det är ju höst nu!


Tyvärr så blev jag hemma idag också. Mina bihålor värker något fruktansvärt och någon körtel på halsen har svulnar och gör skitont. Nu vill jag faktiskt bli frisk! Men det är väl det jobigaste med förkylningar, att det tar så himla lång tid att bli frisk...

Mamma har varit så gullig och skickat små krya-på-dig mejl med söta bilder.                          

 

 Söt va? Man blir lite piggare av sånt, Tack mamma!


Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Får väl bli något för skolan antar jag.

Kram!






Tidigare månad - Senare månad

Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Gångna år

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Skapa flashcards