EllenKarin

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Ellen Hörnell - 5 maj 2011 20:31

Slängde ihop en ny header precis. jag tycker att den blev jättefin :) Vad tycker du?

Det blev blått tema denna gång och det är ju vårigt och bra!

 

Nu ska jag ta och spela lite klarinett och sedan får jag se vad jag ska göra :)

Alldeles nyss var det en super fin och skarp regnbåge på himlen mot mörka moln. Jättefint var det!


Jag hinner lägga upp bilden på hunden jag ritat. Började i går och gjorde klart den idag :)    Vad tycks?

Kram!


Av Ellen Hörnell - 5 maj 2011 19:00

Hej!

Vart en vanlig dagidag. Förutom att vi hade nationella i matte... Jag brukar tycka att det går bra på matteprov. Inte för att skryta alltså! Men denhär gången blev det anorlunda. Första delen gick superbra, men när jag kom till andra delen och började räkna så hängde inget ihop! Så den gick inte så bra tror jag. Men, men, man kan ju inte lyckas med allt XD

Jag har kommit igång med min berättelse i svenskan nu. Det känns bra och nu när jag väl är igång kommer det nog gå bra!  


Har ritat klart en bild på en hund idag :) Kommer kanske upp lite senare eller en annan dag. 

Kram!



Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Gångna år

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards