EllenKarin

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Ellen Hörnell - 8 juni 2011 19:46

Vet att den inte är så ny men jag gillar den :) Vi ska sjunga den med kören på skolavslutningen och jag brukar spela den på gitarren hemma :)



Av Ellen Hörnell - 8 juni 2011 19:35

Jag gick till skolan idag. Hade ju provet att göra och jag ville verkligen ite missa det. På fredas sätts betygen och då är det bra att vara klar med allt. :) Men jag har varit riktigt täpp i näsan och svullen i öronen hela dagen, men jag fick stå ut. 

Sedab så var det ju syslöjd också och jag behövde denna sista lektion för att göra klart mitt förkläde. Och det gjorde jag :) Det blev superfint :  Så just nu sitter jag och snörvlar och håller på med egelska uppsats. Jag vet att jag inte gör det precis nu men snart :)

Vi kan fortfarande inte titta på tv så jag får se vad som händer i kväll. Jag har inte ritat på länge. Kanske ritar något att visa er :)

Kram!































Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Gångna år

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards