EllenKarin

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Ellen Hörnell - 24 januari 2011 21:16

Då var det dags att börja sticka sin första tröja. Det ska bli så kul! Har suttit en stund och laggt upp 123 maskor på stickorna. Lite krongligt var det allt att hålla räkningen ^^ Färgerna ser ni ju på bilden. Den sk bli Vit med gröna och gråa ränder. Det tror jag kan bli fin i varje fall! 

Jag tycker det är roligt med bloggar som har bilder, så därför kommer det bli mycket sådant här :) Hoppas att det kan slinka in ett recept då och då också. men nu ska jag sticka ett varv till på tröjan och sen måste jag nog lägga mig rätt tidigt i dag.


Natti natti :)


  

Av Ellen Hörnell - 24 januari 2011 15:16

Ramdombild från helgen


Hejsan! 

Då var man hemma från skolan och som jag skrev igår så var det inte så farligt :) Man känner alltid lite ångest på söndagar. I varje fall jag XD. I vajre fall så började jag kl 10 i 9 Rätt gött :) Dagen gick snabbt och så var man framme vid sista lektionen Musik! :) Det tycker jag om eftersom jag gillar att sjunga! Finns det något jag inte gillar? 

Någon gång efter fyra ska jag, mamma och Lillebror Simon åka till pappa :) Han fyller år som sagt och ska få sin sköldpadda.

Skriver nog mer i kväll och lägger kanske ut en bild om ni har tur! Nu ska jag läsa i min engelska bok. Goodnight Mister Tom och kanske lite fysik. Ger mig själv en lyckospark! 


Hej så länge!

Tidigare månad - Senare månad

Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Gångna år

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards