EllenKarin

Alla inlägg under januari 2011

Av Ellen Hörnell - 24 januari 2011 15:16

Ramdombild från helgen


Hejsan! 

Då var man hemma från skolan och som jag skrev igår så var det inte så farligt :) Man känner alltid lite ångest på söndagar. I varje fall jag XD. I vajre fall så började jag kl 10 i 9 Rätt gött :) Dagen gick snabbt och så var man framme vid sista lektionen Musik! :) Det tycker jag om eftersom jag gillar att sjunga! Finns det något jag inte gillar? 

Någon gång efter fyra ska jag, mamma och Lillebror Simon åka till pappa :) Han fyller år som sagt och ska få sin sköldpadda.

Skriver nog mer i kväll och lägger kanske ut en bild om ni har tur! Nu ska jag läsa i min engelska bok. Goodnight Mister Tom och kanske lite fysik. Ger mig själv en lyckospark! 


Hej så länge!

Av Ellen Hörnell - 23 januari 2011 21:01

 

 Söndagkväll igen... Kan säga rent ut att jag inte tycker om sådana. De är bara jobbiga och man har bara negativa tankar i huvudet, inför skölan. Men när väl skolan börjar så brukar det inte vara så farligt. Det är bara dendär söndagskvällen. 

Men i morgon står det musik på schemat och det är inte så tokigt, speciellt när vi nu spelar i "band".

Som ni ser på bilden gjorde jag klart min virkade sköldpadda idag. Den ska min pappa få som fyller år i morgon :) Eller sköldpadda och sköldpadda, den har hårigt skal så är väl inte så normal XD Själva virkfigurerna kallas för amigurumis. Någon som har virkat sådana? Det är skit kul! Jag har två böcker av Mia Bengtsson. Riktigt söta figurer där. Det kommer fler bilder på sånna här sötnosar kan jag lova! 

Såå, det var ett litet ointresant inlägg från mig :) Men någon kanske gillade det. Ska nog gå och lägga mig rätt snart så att jag får en bra start på veckan ^^ 


Tjao! ^^    

Av Ellen Hörnell - 23 januari 2011 18:03

Då var man igång med en blogg då :) 

Först ska jag kanske berätta lite om mig själv! Jag är en tjej på 15 år och är mycket kreativ. Jag gör allt från rita, fota, pyssla till stickar, bakar och läser böcker. I min blogg här kommer ni se mycket av det jag gör, som var själva meningen med bloggen. 

Mer än detdär så går jag i nian på en skola i Lidköping. Så plugg måste man ju ägna sin tid åt också. Jag bor en bit utanför Lidköping med min mamma och min lillebror. Till sommaren kommer jag och min familj flytta in till stan till mammas fästman Robert och hans dotter Julia som ni också hittar här på bloggplatsen.se.

Jag går även i scouterna på onsdagar och där har vi grymt kul. Från allt som läger och hajker till bara mysiga stunder med gänget. 


Så! Jag hoppas att ni vill titta vidare på vad jag gör i mitt liv och komentera gärna! Första gången jag har en blogg så vi får se hur det går! :)

Tidigare månad - Senare månad

Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Gångna år

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards