EllenKarin

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Ellen Hörnell - 1 mars 2011 21:05

Hej!

Som vanligt är jag inte super glad och positiv på kvällarna. De brukar mest gå åt att läsa en bra bok eller som nu, sitta vid datorn :) Men i morgon har jag sovmorgon till halv åtta. Det är en hel timme senare än vad jag gick upp i dag :)

Jag har värkligen börjat tänka på vad man ska göra "när man blir stor". Haha, det låter så långt borta men egenligen är det ju inte det. Sanrt sitter man och letar jobb i tidningen XD. Gymnasiet är en språngbräda ut i stora världen och där hamnar jag till hösten. Känns lite läskigt men samtidigt vill jag så gärna komma dit nu!!

Nu ska jag logga ut och läggamig och läsa! 

Ha det gött :)


Av Ellen Hörnell - 1 mars 2011 19:32

Det är faktiskt bara tisdag, trodde att det var torsdag när jag vaknade. Aja, jag tycker att jag hunnit med det mesta nu med skolan och så och det känns bra att få lite tid till att titta in på bloggen :) Man måste få tid till sådant också!

Jag och mamma hämtade min fotölj idag! Second hand kan vara riktigt bra ibland faktiskt. Det var bara på ett ställe den var lite sliten men man kan ju hänga övet en fillt eller nått. Eller hur?

I morse var jag till vårdcentralen och gjorde lite tester. Har haft jobbigt att andas den senaste tiden vilket ju inte är så bra. Först fick jag andas på olika sätt i en sak som registrerade det i datorn. Sedan fick jag ta en stor mängd medicin och som jag blev helt matt av och sedan blåsa igen. Aja, hoppas att de kom fram till något.

Hmm, jag känner jag en smarrig doft av kockoskakor från köket. Mums! Ska gå en promenad med mamma nu :)

Hej!


Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards