EllenKarin

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Ellen Hörnell - 8 mars 2011 17:56

Idag är det semmeldagen! Vi brukar inte "fira" den men i dag blev det semlor! Jag tycker värkligen att det är supergott. :) Tog ett kort på min semla och tänkte lägga upp den men det var inte min kamera så jag fattar inte hur man ska göra för att få in bilderna i datorn XD

På NO:n har vi börjat träna till nationella provet som är på tisdag, tror jag, nästa vecka. Tycker inte att det är speciellt kul eftersom man har ingen aning om vad man ska kunna och allt vi lärt oss har man glömt. I vanliga fall är jag inte emot NO: ämnen men just nu är jag det. Vi har i varje fall fått ett häfte med en sammanfattning. Tyvärr så blir man bara deppad av att se hur mycket man har glömt.

Så får väl gå upp och sätta mig i mon sköna fotölj och läsa Fysik. Om det går vill säga. Eftersom det grejas för fullt i köket. Typ allt är utrivet och det ser jättekonstigt ut!

Kram!

Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards