EllenKarin

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Ellen Hörnell - 7 mars 2011 20:06

Idag är det måndag igen. Skrev jag att spanskaprovet inte blev av i torsdags? Vi hade det i dag i varje fall och det känndes bra när jag gjort det. Så nu vill jag bara få reda på hur det gick!

Vi slutade tidigt eftersom vi inte hade någon musik på grund av sjuk lärare, igen. Vi kommer alldrig hinna klart med låten vi ska spela! Aja, nu har vi ju i varje fall en anledning.

Etfer skolan gick jag en sväng på stan. Jag gick in på bilblioteket och tänkte låna en buktalarbok som jag sett fanns inne. Det är helt omöjligt att veta vart alla böcker finns! Nu fick jag i varje fall hjälp av en bibliotikarie och det var tur, så jag fick min bok. Köpte 0,5 stift också eftersom det snart är slut.

På eftermiddagen hjälpte jag en kompis med spanskan. Det var roligt och vi fick faktiskt mycket gjort.

Nu sitter jag hemma med boken uppslagen framför mig. Har nyss räknat 2 och och en halv sida i matteboken. Det var duktigt av mig tycker jag :)

Ha det bra! 

Kram  

Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards