EllenKarin

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Ellen Hörnell - 21 mars 2011 18:31

Gissa! Vi hade ingen musik i dag heller! Våran lärare har nog varit sjuk eller i varje fall inte varit där typ varannan gång. Visst kan det vara skönt att få gå hem tidigt men nu börjar det bli lite jobbigt för vi måste träna. Aja, han kan ju inte komma och säga att vi ska vara tipp topp bra.

Jag fck göra labben i fysik idag. Tyckte att det gick riktigt bra faktiskt. Det var inte en så svår uppgift och jag hade ju gjort planeringen innan så den var det bara att följa :)

När jag kom hem, tidigare än vanligt, satte jag mig och letade efter ett kasettband. Det är det inte var dag man gör det nu för tiden, haha. När jag var liten lyssnade vi på kasettband i bilen när vi åkte till mormor och morfar. Va gammal jag känner mig! Nepp. I varje fall. Jag hittade bandet och på det är det inspelat från när jag var liten. Mamma och Pappa var såå smarta när de spelade in när jag sjunger och pratar för det är så roligt att lyssna på nu :) Så om du har barn som är små så måste jag tipsa om att spela in för det är mycket roligare att lyssna på det än att få det berättat sedan.

Tex så sjöng jag "Ekorren satt i granen skulle skala skottar" Hahahaha  

Happ, ska spela lite klarinett nu :)

Kram! 

Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards