EllenKarin

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Ellen Hörnell - 24 mars 2011 16:44

Oj! jag har visst inte skrivit sedan i måndags! Det var dåligt av mig, jag får bli bättre på det:)

I varje fall så var det studiedag i går. Det var riktigt skönt att få sova länge på en onsdagsmorgon. JAg sov hos pappa den natten och var ute med honnom en del i går och hjälpe till med veden. Sedan pluggade jag lite och gick till scouterna på kvällen:)

Ok, till idag. Det har varit helt underbart väder i dag! Och i går kom mina gröna tygskor så det var såklart på med dem!

Ååå, jag älskar solen och när det börjar bli så här varmt! I varje fall så var det en vanlig dag i dag i skolan. Torsdagar är ganska långtråkiga men de brukar gå fort och det gjorde denna med. Två perioder med 1 timmes håltimme är faktiskt inte så kul.

På engelskan gjorde jag min redovisning om boken jag läst. Jag tyckte att det gick riktigt bra och jag fick VG+ på det så jag är supernöjd!

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu... Ska nog ta och baka lite om en stund och överaska mamma med nybakat bröd när hon kommer hem :)

Kram!     

Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards