EllenKarin

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Ellen Hörnell - 18 mars 2011 19:59

Då har man precis stoppat in köttfärsgratängen i ugnen :) Ska bli supergott!

JAg har suttit en stund och grejat i photoshop. Konstigt va? Det var nämligen så att Julia ville ha en ny header. Den blev ju lite ku som ni kan se och var kanske ett litet test. Ska göra en annan till henne någon dag som passar bättre till bakgrunden. Tyckte i varje fall att den blev söt:)

  

Nu ska jag gå och städa på mitt rum! Ha en bra fredagskväll!

Kram!

Av Ellen Hörnell - 18 mars 2011 14:53

Nu är det fredag!

Känns väldigt skönt att få vara ledig även fast jag varit hemma nästan alla dagar denna vecka. Men det är ändå lite jobbigt att gå till skolan med körkylningen.

Jag var ju inte i skolan i onsdags och då var det nationellt prov i Fysik som jag har skrivit tidigare. Där ingår också en labb där man ska skriva först en egen planering. Labben är på måndag så jag fick skriva min planering i dag. Det gick riktigt bra och jag kännde att det var något som jag kunde! Vad lite orolig innan för ajg undrade var det var för labb. Men det kommer nog gå galant!

Annars händer det nog inte så mycket i helgen eftersom det nu inte blir någon utflyckt. 

Kram!

Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards