EllenKarin

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Ellen Hörnell - 1 april 2011 15:38

HAr virkat klart denna lilla söta vovven. Den blev inte superbäst men söt blev den :)

   

Tycker i varje fall att den blev söt, fast än den har en lite konstig grön färg XD 

Kram!

Av Ellen Hörnell - 1 april 2011 15:24

Hej!

Sitter och lyssnar på Coldplays "fix you". Den tycker jag är grymt bra kan jag säga :) Jag kan inte säga att jag tycker om någon speciell typ av låtar eller någon speciell artist. Lysnar på massa olika som jag hittar, haha.

Men nu är det ju i varje fall helg. Och i morgon åker jag till mormor och morfar. Det blir kul fast det bara är över helgen och blir det fint väder kan jag säkert få några fina bilder :) Det har varit lite dåligt med bilder på ett tag tycker jag. Men det har varit så tråkigt väder och jag tycker själv att bilderna blir finare med lite sol i bakgrunden :)

Jag ska aldeles strax städa igenom mitt rum och sedan tror jag att jag ska baka lite. Just det! I går färdigställde jag en ny amigurumi :) För er som undrar vad det är så är det små virkade figurer :) Jag hittade några delar av en hund som jag börjat på så den gjorde jag klart. Så nu är jag sugen på att göra en till. Det var länge sedan jag virkade.

Lägger snart upp en bild på den :)

Kram! 

 




Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Gångna år

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards