EllenKarin

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Ellen Hörnell - 7 april 2011 16:19

Idag är det som fredag för mig :) Jag har studiedag i morgon! Hela morgondagen ska jag vara hos pappa så vi ska nog åka snart, för jag ska sova där i natt också.

 

Torsdagar för mig är matte och NO fria vilket kan vara ganska skönt. Samtidigt har vi flera en-timmes håltimmar, vilket inte är så kul. Men vi brukar komma på något att göra :) På svenskan kom jag på lite mer av vad jag ska skriva om. Var orolig att det skulle ta tid för mig att komma på något :)

Men nu är det helg i varje fall för mig! i helgen tror jag att studsmattan kommer upp. Det är ett riktigt vårtecken :) Fotade lite förut men lägger upp dem någon annan dag för jag måste gå och packa nu 

   

Kram! 


 


Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Gångna år

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards