EllenKarin

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Ellen Hörnell - 5 april 2011 16:12

Som rubriken säger så är jag med i en tävling om att bli månadens blogg hos dixxonsblogg. Var det en annan gång också men van inte då, så man kan ju hoppas på denna gången.

Vi fick reda på matteprovet idag! Jag fick alla rätt!! Jag tyckte att det gick bra men inte kunde jag tro att det skulle gå så bra. Så det är jag väldigt glad över just nu   

Jag glömde klarinetten hemma i morse så det blev inget av det förut. Men jag gick dit ändå för jag skule fråga min lärare några saker jag undrade över mend det där att jag vill börja spela piano. Jag känner värkligen det nu att jag vill börja med det. En lite snabbkurs liksom. Så jag fick ett papper jag ska fylla i så börjar jag nästa termin  

   

Det är väldigt tråkigt väder ute. Småduggar hela tiden. Själv tycker jag att om det möjligtvis måste regna ska det ösregna. Då är det så mysigt att sitta inne vilket jag kommer få göra när jag kommer hem. Hela väskan är full av skolsaker! Spanska tills på torsdag, matte för att jag vill jobba ikapp lite och fysikprov nästa vecka. Kankse inte så många saker men tillsammans är de riktigt tunga.


Kram!


Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Gångna år

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards