EllenKarin

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Ellen Hörnell - 26 april 2011 21:52

Idag kom mina kläder som jag beställt från ellos! Det är en jacka och ett par hängselbyxor! Som jag har längtat! Men jackan var lite kort i ärmarna så vi får skicka tillbaka den och beställa en större storlek... Men den kommer om bara några dagar!

   

Skolan började ju idag och det var inte så farligt, fast jag hade glömt att vi fått en spanska läxa över lovet (vem ger ut en läxa över ett lov!?) Det hände en hel del saker idag. 

Vid etttiden skulle jag till sjukhuset och röntga min rygg. Jag har kollat ryggen en gång om året för att den var lite sne i typ 6:an och nu hade den blivit mer sne så skoldoktorn skickade mig till sjukhuset för att kolla upp det. Tror ju inte att det är något allvarligt, men men.

Nu måste jag sluta och gå och lägga mig! Jag har sovmorgon i morgon så det är gött! 

God natt! 

Kram!

Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Gångna år

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards