EllenKarin

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Ellen Hörnell - 6 april 2011 17:31

Sitter hema och väntar på att mamma ska komma så att vi kan åka till scout :) Hon kommer nog typ 20 i tror jag.

Idag har det inte hänt något speciellt. Gick till skolan som vanligt. På svenskan ska vi skriva en berättelse där vi ska leva oss in i en persons liv under andra världskriget. Jag vet inte riktigt om vilke sorts person jag ska skriva. Det enda jag vet är att jag vill skriva om en tjej.

På träslöjden gjorde jag klart mitt fina brödfat. Det blev riktigt fint om jag får säga det själv :) Så nu blir det syslöjd nästa vecka. Det är ju också kul  

Just det! I hmm... lördags måste det avrit såg jag en enda liten söt blåsippa i våran rabatt! Ur gullig :)

 


 




Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Gångna år

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards