EllenKarin

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Ellen Hörnell - 11 april 2011 17:55

Det är så varmt här! Det är såå skönt att värmen äntligen har kommit på riktigt. Visserligen sa mamma att det skulle bli minusgrader och sö i morgon men det kan man ju inte tro på! Det är ju typ 15 gradet ute nu! Gött!

Fastän det bara är måndag så var denna dagen ganska jobbig. Alltså med att det hände mycket grejor i skolan :) Först på morgonen typ 2 timmars nationella i engelska. Det var hör och läsförståelse. Jag hoppas värkligen att det gick bra! Men det var lite jobbigt att på hörförståelsen sitta och vara koncentrerad i 50 min och lyssna.

Sedan så hade vi uppspelning i aulan inför klassen. Min grupp var sisst och så hör man hur bra alla är och blir mer nervös. Jag blev ännu mer nervös när jag hörde att alla spelade hela deras låtar. Vi hade bara övat in två verser och två refrenger. Men det blev bra tillslut ändå :)


På lördag drar jag och mamma äntligen till London! Det ska bli super kul och jag kommer ta så många foton jag bara orkar :) Har värkligen sett fram emot detta superlänge:) 

Lägger kanske ut lite bilder senare i kväll, annars i morgon  

Kram! 




Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Gångna år

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards