EllenKarin

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Ellen Hörnell - 6 februari 2011 19:57

Hoho!

Sitter och sorterar bland mängder av blider på datorn. Det är inte det roligaste, men det hör ju också till. Jag är den typen som tar jättemånga bilder men raderar mer än hälften sedan. Man får ju ut de bästa bilderna så, eller hur? Har sorterat bland ca 100 bilder hitils i den mappen och sparat 50 XD

Vi var på IKEA i helgen och jag fick en hel del saker till mitt rum. Gardinstång, sänglampa, bokhylla, kudde mm. Jag tycker att det är mysigt att gå omkring i de små "lägenheterna" där och låtsas att man typ bor där XD. Lite knäppt jag vet :)

Nu kommer före och efterbild på mitt rum:) Jag blev själv jättenöjd med hur det blev. Det kanske inte syns så bra på bilderna, för mitt rum är långsmalt och det är svårt att hitta en bra vinkel.

Före                                  Efter

 


Annars har helgen varit bra. Det har inte hänt så mycket och nu taggar vi för en ny vecka. Är ledig på fredag och då är det ju sportlov, redan. På tisdag och torsdag är det nationella i svenska men det tror jag inte ska vara något problem. Bara lite orolig för uppsatsen, men, men.      


Nu ska jag ta och titta på sista biten av solsidan :)

Hejdå!


Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Gångna år

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards