EllenKarin

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Ellen Hörnell - 13 februari 2011 15:27

Hejsan!

Då sitter man vid en annan dator i värmland hos mormor och morfar. Här är det svin kallt ute men helt underbart med sol och ingen vind!

I går gick jag upp 05:50 för kl 7 skulle vi åka till Säfsen med Tonårscout! Det var så himla kul! Vi måste värkligen prickat in rätt dag. Solen sken från en klarblå himmel, och det var superlite folk i backarna, ibland var man helt ensam i hela backen! En helt underbar dag helt enkelt.

I stället för att åka tillbaka hem, var det bestämt att jag skulle hoppa av i Kristinehamn och sedan åka vidare hit. Så nu är jag här och kommer vara här största delen av sportlovet.

Vi var ute och gick förut så jag delar så klart med mig av lite kort!

  

  

      

Mormor hade sett i tidningen att djurhemmet här vill ha några människor som kommer dit och umgås med katterna de har där så att de ska vänja sig vid människor. Tror jag ska gå dit, jag älskar ju katter (och alla djur)  

Nu ska jag ta och äta glass och sedan ska jag nog sticka lite :) Får lägga ut en bild på hur långt jag har kommit snart!

Kram Ellen!

Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Gångna år

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards