EllenKarin

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Ellen Hörnell - 21 februari 2011 20:20

Är med i en fototävling och här är mitt bidrag. Tema vinter

Hoppas att jag vinner! :)

Av Ellen Hörnell - 21 februari 2011 18:50

Usch! Jag har en förfärlig magknip! Den har varit i min mage i typ en timma nu. Det är riktigt jobbigt och jag kan inte sitta rak i ryggen :(

Sitter och åter igen översätter kapitel ur spanska litterära boken så att jag ska fatta sammanhanget bättre. Haha, det går riktigt bra!   Jag gör en välbehövlig paus ibland och kollar bland mina tusentals bilder :) Det är kul kan jag säga. Här kommer några bilder jag hittade:            Där fick ni en bild på mig från i sommras :) 

Har två kapitel kvar av spanskan men funderar på att lägga mig i sängen eftersom jag har sådan magknip:(

Hej!

Av Ellen Hörnell - 21 februari 2011 13:56

Hejsan!

Brödet jag bakade igår blev helt underbart! Nybakt bröd med smör och ost på är nästan det godaste som finns!

Är i varje fall precis hemma från skolan. Första dagen efter lovet och de kör på för fullt. Speciellt på spanskan. På torsdag ska vi ha muntlig redovisning av den bok man läst Jag har nog läst halva så det blir att göra klart den senare idag. Och på tisdag nästa vecka har vi ett prov, i spanska också. Jag menar, det är inte ens en vecka i mellan dessa två saker. Först vill man ju plugga på inför muntliga och det betyder att hela helgen blir att plugga till ett spanska prov. Men som tur var kom jag på en sak!! Jag ska till astmadoktorn på tisdag när vi ska ha provet. Hahaha! 

En annan sak som var lite kul var att sista lektionen i dag (musik) blev inställd p.g.a sjuk lärare. Inte kul att han var sjuk och så men kul att vi fick gå hem :)

Ska till musikskolan sedan och spela i trio. Men då måste mitt magont försvinna förstås.

Ha det gött!

Kram!

Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Gångna år

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards