EllenKarin

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Ellen Hörnell - 24 februari 2011 18:49

Egentligen sitter jag och "gör fysikläxan" Men det har mest blivit blogg och photoshop. Gör en ny header åt en :) Den blir skitfin :) 

Ok, så egentligen sitte jag och skriver om vad jag tycker om kärnkraftverk och vad fusion är. Vill ni veta? Det är när man sätter ihop två atomer! Det ni, haha. Fission är samma sak fast tvärt om, man delar på en atom. Nej jag ska inte ha en lektion i No i dag.haha

Gjock med en kompis till Bibblan förut. Har helt kommit av mig i mitt läsande p.g.a skolan. Man får helt enkelt hitta lite tid i mellan allt. 

Just det!!! Jag gjorde ju spanska redovisningen i dag och det gick superbra! Nu är jag jätteglad för det. Hon sa till och med "bra Ellen" efter. Som tur var pratade  vi i lite mindre grupper på 6 pers. Men jag var ändå super nervös. Snacka om vad darrig jag var efteråt. Haha

Nu ska jag på riktigt göra klart Fysiken (hoppas jag)=)


Hej!

   Gjorde en sådan här lite sak XD    


Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Gångna år

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards