EllenKarin

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Ellen Hörnell - 22 februari 2011 21:58

Såg precis att jag haft bloggen i en månad! :)    


Grattis till mig! ^^   


Ska sov nu God Natt!


Av Ellen Hörnell - 22 februari 2011 21:50

Det är sjukt mycket i skolan känns det som. Jag är värkligen stressad över detta och det är inte ett dugg kul. Denna tid som jag skriver detta nu är den enda tiden jag fått tid att göra något "roligt". Den övriga tiden har gått till skolan. Tycker inte att det borde vara så. När man är i skolan så är man i skolan men nu känns det som om skola är hemma också. Har ingen fritid :(

Aja, var till kyrkan förut i varje fall. Vi pratade om mitt dop :) Det var lite roligt i varje fall ^^   

Nu ska jag sova och vakna till en ny skoldag!

Hej!


(Tack föresten för alla fina komentarer på min bilder) 

Kram!

Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Gångna år

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards