EllenKarin

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Ellen Hörnell - 20 februari 2011 19:26

Nu är bröden inne i ugnen och gräddas. Tror faktiskt inte att det blev så lyckat. De jäste inte så mycket som jag ville, men vi får se hur det går.

Jag är med i en "veckans blogg-tävling" hos www.ss-aannaa.bloggplatsen.se hoppas att det går bra :) 

Kvällen börjar faktiskt dra ihop sig nu. Så det blir tillbaka till vardagen i morgon. Men det blir nog bra.

Kram 

Av Ellen Hörnell - 20 februari 2011 18:04

Då var det ny header, igenMen jag tycker det är så kul att sitta och greja i photoshop och så helt plötsligt har man gjort en ny header så varföt inte byta? Den här blev med mycket fler foton på olika saker. Villket jag tycker representerar mig bra. Släng gärna in en komentar och säg vad du tycker om den nya headern :)  

Jag håller på att baka bröd. Och efterdom vi inte hade så mycket av samma mjäl som det skulle vara på receptet så fick jag improvisera lite. Det är kul, men vi får se och det blev gott. Just nu är det på jäsning men tror att klockan ringer snart.

  

Så börjar ju skolan i morgon igen. Det känns inte så farligt och det känns också som att det bara är att köra rakt på. Ingen tid att tveka. Det är så mycket som händer nu så det kommer inte ta lång tid tills jag står vid ingången till gymnasiet. Har sökt till natur-samhäll och hoppas och tror att det blir superbra! Visst kanske det är mycket plugg men det har vi haft nu med och tre år till orkar jag. Sen så är det ju ämnen man gillar och de flesta i den nya klassen tycker gillar nog ungefär samma saker kan man hoppas:) 

Nu pep klockan i köket så jag får gå och baka ut degen :)

Kram!  

 

Av Ellen Hörnell - 20 februari 2011 14:35

Hjälpte Julia med hennes heder förut. Jag gjorde en liknande som min men med bilder som passar henne :) Det var så kul att sätta ihop bilder och göra om på hennes blogg så jag ska pyssla ihop en ny till min blogg. Kul va? Titta gärna in till julias blogg www.jullangullan.bloggplatsen.se  och se vad fint det blev!

Annars så har jag nu precis laddat in 704 nya bilder till datorn. Så det blir ju kul att sortera dem... Men först ska jag fixa ihop en ny header. Inte säkert att jag lägger upp det. Beror ju på om den blev bra :)

Kram! Och glöm inte att kolla hur det blev hos Julia! 


Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Gångna år

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards