EllenKarin

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Ellen Hörnell - 19 februari 2011 21:31

Då var deltävling nr 3 avslutad. Tycker kanske inte att det är lika roligt som förr. Det var tider det XD Men visst är det lite mysigt att sitta och titta på mellodifestivalen. Själv tyckte jag att det var fel låtar som gick vidare. Visst är Erik Saade bra. Men inte super super bra. Han är liksom bara den där flickidolen och "sådana" låtar låter dels nästan lika dant och i refrängen upprepas bara allting. Tyckte samma om Dannys låt. Fastnade mer för Sebastians låt. Nu gick den ju inte vidare så det var ju synd :(

Jag har kommit hem från mormor och morfar nu. Det känns bra! Fick visserligen städa lite på mitt rum eftersom i morgon kommer det några hit som kanske vill köpa bostaden efter oss :) Då måste det ju vara lite fint.  

Jag har inte lagt ut någon bild på mig själv förutom headern och min bild. Får fixa det snart.

Ha en bra lördagskväll!

Kram!

Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Gångna år

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards