EllenKarin

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Ellen Hörnell - 8 februari 2011 19:28

Lovade ju att lägga ut lite bilder så var så goda och njut:                

Haha, det var en liten bild bomb det :) Hoppas att ni gillar dem. De är från lite olika tidpunkter. En del får förra åter (de två nedersta) och endel från i år (de översta)

Hej!

Av Ellen Hörnell - 8 februari 2011 17:05

Hej!

Vii hade första nationella provet i svenska idag. Man har varit ganska nervös innan men jag torr att det gick bra, svenska är ett av mina starka ämnen :)

Upptäckte att jag inte bildbombat er på ett tag. Men är i stan nu och på denna dator har jag typ inga bilder, så det får bli när jag kommer hem! De senaste dagarna nu har varit regniga oh då är det inte superkul att gå ut med kameran, det kan ni väl förstå?

Jag skrev ju igår att jag spelar klarinett. Det har jag gjort sedan 4:an, alltså... 5 år. Men nu har jag kommit dit att jag tycker att jag bara repeterar. Jag blir ju bättre, men det skulle vara roligt att prova något nytt. Typ piano kanske som är ett helt annat instrument och som man kan sjunga samtidigt som man spelar XD Aå fick en lapp av min lärare så jag kanske börjar med piano nästa termin :)

Får försöka komma ihåg att lägga ut någon bild när jag kommer hem :)

Kram!

Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Gångna år

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards