EllenKarin

Alla inlägg under februari 2011

Av Ellen Hörnell - 4 februari 2011 14:09

Får man säga att jag tycker att matte är kul när det går bra? Det tycker jag värkligen. Vi hade andra delen av matteprovet idag och som ni kankse förstår så gick det jättebra! Riktigt kul XD

Usch va hemskt det var i morse! Jag vaknade vid halv 7 tiden (kunde sova till halv 8) av att mamma skottade utanför. Jag tänkte inte mer på det och somnade om. Snacka om vad förvånad jag blev när jag kom upp och såg snön som yrde ner utanför vardagsrumsfönstret! Det var inte så kul. För jag tycker att om nu våren har börjat då kan den lika gärna komma. Annars älskar jag snö! Som tyr är så har det smält bort nu och solen lyser. (och jag sitter inne vid datorn, hmm) 

Det blir nog inte så mycket gjort denhär helgen, förutom att jag ska åka till Göteborg och till IKEA i morgon :) Just det! JAg lovade ju att lägga ut en före och efterbild på mitt rum! Men har inte kameran här just nu så ni får allt vänta lite till! :)

Så kan man ju fylla ett vanligt inlägg på bloggen XD 

Hej då!   

Av Ellen Hörnell - 3 februari 2011 19:35

Idag har jag verkligen kännt att våren är på gång:) Det är så härligt tycker jag! Solen och den friska blåsten ger en positiva känslor.

På SO:n snackade vi lite om det som händer i Egypten nu. Det är bra att de har fått nog nu. En president som är 82 år. Hur orkar han och varför tar han inte pension? Som sagt tycker jag att det är bra att folket säger vad de tycker. Men om jag bott i Egypten vet jag inte om jag vågat.

Nu är det bara en dag till och sedan är det helg! Det blir skönt fast än jag var sjuk mån-tis.

Är det något ni tycker att jag ska förbättra med bloggen? Mer bilder eller kanske mer tankar? Säg till i så fall så ska jag försöka bättra mig :)


Ska måla naglarna nu :) 

Hejdå!

Av Ellen Hörnell - 2 februari 2011 20:57

Fick lust att lägga ut lite foton :) Hope you like them!      Hoppas att du tyckte om dem! 



Av Ellen Hörnell - 2 februari 2011 16:42

Hejsan!

För det första så vill jag säga att jag är med i en bloggtävling, så ni får gärna rösta på mig om ni vill :)

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se/


Dagen gick riktigt bra ska jag säga :) I morse vaknade jag och var jättepigg. Men det var riktigt skönt att inte vara supertrött. Vi hade första delen på matteprovet i algebra och mönster och jag tror att det gick riktigt bra, hoppas värkligen det så att jag kanske kan höja mitt betyg i matte till sommaren :) 

Anars så är det snart scout så ska dra dit :) Men måste äta lite innan. Köttfärssås och makaroner, mums!

Här är en bild som jag ritat. Hoppas ni gillar den :)

  

Sorry för texten över bilden men vill inte att någon ska sno den :)

   Tjao! :)



Av Ellen Hörnell - 1 februari 2011 16:50

Nu är det andra dagen jag är hemma från skolan, men hoppas på att jag kan gå dit i morgon. Jag gillar värkligen inte att vara sjuk. Det är tråkigt att bara kunna ligga ner och göra ingenting.

Så, vad har jag gjort? Jag har tittat på tv, läst, tittat mer på tv, gjort lite för skolan men inte så mycket.


Som sagt hoppas jag på att kunna gå till skolan i morgon :)


Hejdå!

Rösta!

Hur hittade du min blogg?
 Rampljuset
 Hajpa
 Facebook
 Fick reda på bloggen genom dig
 Slumpade blogg
 Sökte
 Länk från annan blogg
 Övrigt

INFO!

Det är helt förbjudet att kopiera någon av mina bilder på denhär bloggen! (C)

Tack!

Detta är jag :)

Fundersam över något?

12 besvarade frågor

Vad är klockan?

Ritat

 

Kategorier

Foton från i år

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gå hit!

Detta har hänt senast

Arkiv

Gångna år

Alla mina söta besökare ^^

Sök i bloggen

icon

Följ mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards